reklamepolitik

onsdag den 28. oktober 2009

Lagersalgs-fangst.



 

 

Det blev kun til et enkelt køb - en cardigan. Egentlig ville jeg have købt denne i H&M, den lyserøde.  
  Men så lå den her og mindede om den - bare i en meget finere farve, med pænere knapper og mon ikke også kvaliteten er bedre ? Det skulle man formode, for der står 900 kr på prismærket. Jeg gav 300 kr, hvilket er en ok lagersalgs-besparelse.

Stella Nova´s lagersalg har været mit yndlings, fordi det er billigt rimeligt i pris og der ikke er så mange mennesker ikke ligefrem er kø. Synes dog priserne var lidt højere end tidligere, men det kan også skyldes at jeg de andre gange er kommet på den sidste dag, hvor de måske sætter priserne ned.

Nu skal jeg i gang med specialet - synes de praktiske gøremål efter vores hjemkomst ingen ende vil tage !


5 kommentarer:

  1. Ja, den rosa cardi spottede jeg i går, men desværre/heldigvis ikke i min str.

    Fin ny header i øvrigt! :o) Er det en hjemmetegnet font eller?

    SvarSlet
  2. åh, jeg vil også til lagersalg og finde lækkert varmt vintertøj!

    Selvom det ikke blev til mange køb, er det altid lækkert med lidt nyt :)

    SvarSlet
  3. Beam : Tak - den er ikke hjemmetegnet, men lavet i fotoredigeringsprogram, word & paint. Så du hvilket materiale cardi´en er lavet i ? Har nemlig ikke helt droppet den....

    Sara: Ja, det var faktisk rart de havde noget vintertøj, selvom der stod det kun ville være forårs/sommerkollektionen. Og ja, jeg skal snart til at lære det med "lidt, men godt" så kunne det være mit skab kunne lukkes :-)

    SvarSlet
  4. ^ok, det ser i hvert fald fint ud.

    Jamen, jeg tror at strikken er i samme materiale som den blå kjole med pomponer, som jeg viste på bloggen. Der står at den er lavet af 50%akryl, 36% uld og 14% alpacka. Ved det dog ikke. Spørg evt. Ditte fra Velvetsnow.dk.

    SvarSlet
  5. Tak for rosen - jeg kom til at bruge alt for meget tid på det i går, det var bare sjovere end specialet.


    Jeg har faktisk allerede spurgt Ditte, men hun skrev de var uden mærker i showroomet. Men jeg kan jo bare selv bevæge mig hen til en butik...

    SvarSlet