reklamepolitik

lørdag den 3. oktober 2009

[Spitzenklasse tip - London] : Tesco udvider deres netbutik med tøj


 circle scarf : £7

 

 tørklæde : £10
 

Handsker i ægte skind : £10




Hobo bag, ægte skind : £40





Handsker i ægte ruskind: £ 8





Leo-cardi : £14





Animal print cardi :  £ 14





Boyfriend cardi : £11





Silkekjole med palietter  all over : £ 65




Det var nogen af mine favoritter, måske jeg lige skal lure om de mon har noget i den fysiske butik. Skal jo alligevel op efter mad og til de priser bliver man jo noget fristet.

Shop løs uden at blive ruineret her.

(photos http://www.clothingattesco.com/)

2 kommentarer:

  1. Øv at de ikke sender til DK ;p

    _0-0_ blog.delancefashion.com

    SvarSlet
  2. Ja, det kommer jeg også til at ærgre mig over når jeg om lidt flytter hjem til DK.

    Tror endda de flete ting er online specials, i hvert fald kunne jeg kun finde ruskindshanskerne i min lokale tesco.

    /Mette

    SvarSlet