reklamepolitik

mandag den 5. oktober 2009

10,9,8,7,6,5,4......

3,2,1 !

Om 10 dage går turen hjem til DK. På en enkeltbillet. Det ½ år + lidt til er godtnok gået stærkt ! Jeg kan ikke helt forstå det allerede er nu vi skal hjem igen og det er lidt med blandede følelser.

Jeg kommer uden tvivl til at savne England og bl.a. 
  • Den fine by vi bor i
  • Den store lejlighed med den store sofa
  • adgang til American Apparel, Benefit, Boots no. 7 osv. osv.
  • Den lokale pub
  • TK Maxx
  • London - at der altid er et nyt sted man ikke har set
  • Knole Park
  • De mange billige magasiner og blade
  • Ebay-køb (det er trods alt en fordel med en UK-adresse)
  • Vaskemaskinen

Men glæder mig til at komme hjem til:

  • Mine venner og familie
  • Mit tøj og mine ting
  • Et ordentligt udstyret køkken
  • København
  • Min cykel
  • Min egen seng og den gode dyne
Frygter dog også lidt det bliver ret stressende at komme hjem til speciale-slutspurt og job-søgning. Og larmen og de evige pladsproblemer i vores lille lejlighed - men den er jo også hyggelig og vores hjem i modsætning til den lejlighed vi lejer her. Selvom den føles mere og mere som vores hjem.

Får helt stress af snart at skulle hjem. Der er så meget jeg gerne vil nå. Og mit speciale skulle jo helst på en eller anden måde bliver færdig inden da. Men altså, hvor er det svært ikke bare at være hard-core turist den sidste tid !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar