reklamepolitik

onsdag den 28. oktober 2009

Så er jeg klar til Dr. Martens igen.





Ikke støvlerne, men de her ville jeg gerne have. Jeg kan godt lide hælen og så vil jeg tro de er ret behagelige med den luft-fyldte sål. Jeg har faktisk haft et par Dr. Martens sko før - et par Mary Janes i nubuck og noget fint perforeret mønster på snuden. Hm, håber egentlig de stadig står hos mine forældre et sted.

De her vil i hvert fald være et par perfekte sorte hverdags-heels - selvom det måske ikke lige er årstiden.

De kan købes her og koster £54.99. Glæden går dog lidt af projektet, når man ser de vil have £20 for at levere til DK.

Øv, hvorfor opdagede jeg ikke dem for et par uger siden ? Med en UK adresse er portoen nemlig gratis. (Og så havde jeg haft endnu mere overvægt)

(billede www.cloggs.co.uk)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar