reklamepolitik

mandag den 12. oktober 2009

Genbrugs-fund. Gjort af en tåbe.



 

 

 



 Hvorfor skulle de lokale genbrug´er ligge inde med så meget godt lidt i dag ? Hvorfor skulle jeg overhovedet gå derop ?

Jeg kæmper jo en ret ulige kamp med kufferten om at få plads til alle vores ting. Og så køber jeg mere. Hvor tåbeligt er det ikke ?

Kunne bare ikke lade være og det er super fine ting.

Armbåndet er i træ, tørklædet er rigtig stort og rart og jakken er .... lidt gøglet, måske ? I hvert fald noget mere end mit øvrige tøj. Men altså, den sidder pefekt ! Og tænker at den kan gøre det ud for den liberty jakke fra Holly Golightly jeg så gerne ville eje. Det er en blazer og ser ud til at være helt ny, lommerne er ikke sprættet op endnu i hvert fald.

Nå. Jeg skal ind og pakke videre.

P.S. Sig til, hvis nogen kan bruge den nye skindjakke eller den koral farvede boyfriend blazer. De er billige. Super billige.

2 kommentarer:

  1. Armbåndet er godt nok fedt!!

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak !

    Var faktisk lidt i tvivl, fordi det var lidt dyrt (i hvert fald i forhold til deres normale priser)

    Men altså, det er klart et af mine bedste genbrugsfund nogensinde. Det er så lækkert, helt blødt og rart. Og så kan jeg godt lide at det lidt ligner og føles som kastanier :-)

    /Mette

    SvarSlet