reklamepolitik

mandag den 12. oktober 2009

Gårsdagens indkøb - ashford :








 






Skoene har jeg kigget på tidligere og nu var de sat ned til bare £7. De er endda i ægte skind. Revlons neglelakker er rigtig gode synes jeg, så da de stod til £ 2 kom der også lige sådan en med hjem.

Tørklædet er det bedste køb, tror jeg. Har kigget efter sådan et håndstrikket tørklæde i noget tid, men synes det er utroligt svært at finde et der er: 1)i uld og ikke akryl 2) uden frynser.

Nu lykkedes det - dog noget dyrere end Primark eller H&M modellen. Forhåbentlig kan de holde i mange år. Og så må man jo tænke i price-per-wear :-)

Nu skal jeg en tur op i byen, vel efterhånden den sidste. Skal lige på en tur i byens genbrugsbutikker og i Boots og se hvad jeg skal spendere mine points på. Nok noget makeup, der ikke fylder og vejer for meget.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar