reklamepolitik

søndag den 18. oktober 2009

Oprydning vol. 2

Den første sorte affaldssæk er allerede fyldt. Altså med tøj & sko, der skal smides ud.

Og på gulvet ligger 2 kæmpe "måske" bunker, som jeg overvejer om jeg orker sætte til salg på trendsales eller om de bare skal direkte ud. Og jeg har langtfra været hele skabet igennem endnu....

Godt, jeg ikke også fik købt de her med hjem:



De stod ellers og lokkede til bare £40, men jeg er altså ikke sikker på jeg er klar til Dr. Martens igen... 

4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem. Hm, jeg overvejer at begynde at bruge mine Dr. Martens støvler igen. Det clasher dog lidt med min stil, men nogle gange skal man jo bryde reglerne. :o)

    SvarSlet
  2. Tak !

    Hvis jeg stadig havde mine mørkeblå og ikke kun de blomstrede tilbage, tror jeg også jeg ville give dem en chance. De blomstrede er bare for stort et spring !

    Men det er godtnok lang tid siden jeg har haft en reguler snørrestøvle på...

    /Mette

    SvarSlet
  3. Håber i øvrigt du bliver ved med at blogge (selvom specialet naturligvis bør have 1.prioritet ;o)). Mine støvler er sorte (og støvede), så det kunne da være, de skal frem i lyset.
    Har også Angulus snørestøvler, men det er li´som en helt anden slags støvle. Ikke meget punk over dem! Haha.

    SvarSlet
  4. Nogen gange bliver man bare så bange for at man aldrig bliver færdig med det speciale, fordi man har brugt tiden på at skrive alle mulige andre steder end på netop dét.

    Men hvis/når jeg ender som arbejdsløs får jeg jo masser af tid ;-)

    Sorte er jo en klassiker - så ville jeg ikke holde igen. Men helst ville jeg have de forede grå i ruskind. Tror jeg.

    /Mette

    SvarSlet