reklamepolitik

lørdag den 24. oktober 2009

hvis nu ......

Jeg stadig boede i gå afstand fra Dorothy Perkins ville jeg lige stikke hen og kigge på de her ting :





Ok, støvlerne har jeg kigget på og prøvet flere gange, men købte dem ikke. De er i ægte ruskind. Cardigan´en er fin med de perlebesatte skuldre. Jeg er klart mere til skulderpynt, end skulderpuder (når jeg prøver noget med skulderpuder, undrer jeg mig over hvor min hals forsvinder hen ?!)  Kjolen er bare fin og klassisk, med et tvist og ligner noget der kan redde mange tøjkrise. Og så er både kjole og cardigan i viscose, så ikke noget poly eller akryl dér.

Støvler : £50
Cardigan: £35
Kjole: £ 20 (nedsat fra £ 35, men findes stadig alle str. på nær 18)


billeder www.dorothyperkins.co.uk)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar