reklamepolitik

tirsdag den 13. oktober 2009

Skulle nok have satset på at tage færgen hjem....

... og dermed ubegrænset bagagemængde.



De 4 kufferter er fyldt. Hvad med de sidste sko, jakker, bøger og alt det tøj der er til vask ? Har jo allerede sorteret det fra der skal til genbrug.

Øv. Og alle mine blade. Ikke at jeg troede de kunne komme med hjem, men havde måske håbet bare at få plads til Nylon og det nyeste Elle.

Må finde noget mere at smide ud. Lidt svært, når man faktisk kun har haft sine yndlingsting med herover.

2 kommentarer:

  1. God ide med færgen :) Jeg har knapt været her 1½ måned og jeg gruer allerede over at skulle smide bladene ud. Jeg kan bare ikke retfærdiggøre overfor mig selv at betale ekstra bagagevægt for at få dem med hjem... (Når jeg nu betaler ekstra for at få et års forbrug af hår- og hudprodukter med mig...hehe)

    SvarSlet
  2. Vores 4 kufferter er fyldt til randen - aner ikke hvordan vi skal få resten hjem... måske skal jeg en tur på posthuset i morgen. Men ved jo godt med mig selv at jeg bør smide noget mere tøj ud, for ellers kommer problemet jo bare hjemme i den lille 2værelses.

    Og der er endda ingen produkter eller blade pakket ned :-)

    Nå, jeg vil gennemgå kufferter igen.

    Var forresten på V&A i dag - det er sådan et fantastisk sted. Det kommer jeg (også) til at savne.

    /Mette

    SvarSlet