reklamepolitik

torsdag den 29. oktober 2009

Efterårsudsigt og genbrugsfund vol. 2








 





Stjerne-lampen er fra et loppemarked og er særligt fin nu hvor den matcher de gule blade på træerne, synes jeg. Skindtasken er fra en provins-genbrug og god til studiebrug.

Billedet er taget i går - i dag skinner solen heldigvis fra en skyfri himmel. Så selvom jeg har opdaget et dumt problem med mit speciale og hende der solgte mig en kjole på trendsales med forkert størrelses angivelse og hul ikke vil tage den retur, men  kun vil give et afslag på 20 kr (!)  - så er det en god dag.

Nu skal jeg arbejde på specialet og i aften skal jeg en tur på Fisketorvet og finde en gave til min nevø.

2 kommentarer:

  1. Nej, en fin taske!! Og tusind tak fordi du blev fast læser på min blog. Det gør mig glad :)

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for det, jeg er også ret glad for den.

    Jeg følger jo med alligevel, har bare aldrig fået mig meldt til. Men ja, man bliver altid glad for nye læsere :-)

    Mvh
    Mette

    SvarSlet