reklamepolitik

torsdag den 29. oktober 2009

Jimmy.



 








Der er kommet nye boller på suppen hos H&M - ord som "kø", "armbånd" og "købsbegrænsning" springer i øjnene, når man læser om hvordan man shopper Jimmy Choo hos dem. Personligt synes jeg det er en god idé  - selvfølgelig kan det være et problem, hvis man er i tvivl om sin størrelse og ville købe med hjem i fx. både 38 og 40 for at vurdere hvad der passer én bedst. Men omvendt synes jeg det tidligere har været det rene vanvid og folk hamstrer så man tror det er løgn.

Det kan da være det betyder at vi ikke ser hele denne kollektion solgt til ågerpris på trendsales og ebay.

Jeg var mest hooked på nitteballerina´erne - men hvad sker der for de kun sælges i Lyngby ?! Den grå ruskindtaske, som er en anden favorit kommer også kun i én butik, men dog i cykelafstand (for mig)

Tror dog ikke jeg kan overskue arrangementet og holder mig til at se om det skulle være muligt at være heldig online i stedet.

billeder www.hm.com 

2 kommentarer:

  1. LOL. Det lyder da egentlig om en meget god ide, men personligt er jeg bare typen der melder pas når der er så meget hysteri om noget. Så kan jeg sagtens finde på noget andet at gå op i.

    Meget mærkeligt at de ikke bare smider hele kollektionen i den samme butik - så er det da lidt mere spændende.

    SvarSlet
  2. Det er ret vildt - personligt mangler jeg altså heller ikke noget så meget at jeg orker det cirkus.

    Der er masser af andre fine ting derude, som man ikke skal stå i kø og kæmpe om at få lov at bruge sine penge på.

    /Mette

    SvarSlet