reklamepolitik

onsdag den 7. oktober 2009

Hårtørrer overvejelser og lettere stress-ramt.




Overvejer om jeg skal se om jeg kan få plads til en Spin Curl i kufferten. Den koster omkring 500 kr i DK, £38 i Boots. Havde egentlig droppet tanken igen, da jeg har lidt naturkrøl i forvejen og en udemærket føntørrer. Men så fik jeg lige en Boots £5 voucher ind ad døren i morges, så nu overvejer jeg igen...

Har lige fået at vide, at lejligheden skal synes på fredag. Som i overmorgen. Vi havde ellers aftalt onsdag i næste uge, så nu har vi lidt travlt med oprydning og rengøring. Og med at skaffe de ting vi er kommet til at smadre. Det beløber sig heldigvis kun til 2 vinglas og en træske.  Skulle have været ud og skaffe det i dag + kuffert. Men altså : Heavy Rain, på 3. dagen ?! Godt man har et speciale at fornøje sig med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar