reklamepolitik

torsdag den 10. december 2009

Urban Outfitters er et farligt sted.

med deres evige udsalg.

Egentlig skulle jeg bare ind med en gave jeg havde købt. Da jeg skulle pakke den ind, opdager jeg nemlig at alarmen stadig sidder ikke. Ikke så fikst. Og når man først er derinde bliver man jo fristet.

Når der hænger sådan en fin top, med de fineste hulmønster og i den slags lidt krøllede bomuldsstof som jeg så godt kan lide er det svært at lade den hænge. Sat ned fra knap 500 kr til 118 kr. Det var den sidste og egentlig en størrelse større end jeg plejer, men den passer fint.









Jeg har lige været til vejledermøde og nu er listen med ting der skal restes til endnu længere. Håber jeg stadig kan nå det hele på knap 1 uge.




2 kommentarer:

  1. Uhh den er fin :) Og man må godt forkæle sig selv for 118,- når man lige har været syg OG skriver speciale :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes faktisk også jeg fortjener en gave :-)

    (men der venter godtnok et stort skabs-oprydnings-projekt bagefter. Der er jo ikke plads)

    SvarSlet