reklamepolitik

onsdag den 30. december 2009

DIY tip



 
 
 
 
 

De her strygemærker er superfine !

Jeg har netop brugt dem for første gang og er meget overrasket over hvor fine de er på - de får ikke den dér blanke overflade som de man selv lavet v.hj.a. en printer får. Nu er det mit første forsøg, og jeg er kommet til at rykke strygejernet lidt, men billedet viser alligevel meget godt hvilken overflade de får.

Mit sæt er købt på Designmuseet i London til £ 6.99, men jeg har også set sættet i Urban Outfitters. 

I dag skal jeg ordne en masse ærinder og forberede nytårsfest - pynte op, lave forret og den slags.

2 kommentarer:

  1. Jeg stod også og overvejede denne bog i Urban outfitters. Den ser nemt og sjovt ud at lave noget diy projekter med. Den kunne fås i to versioner, så lige pludselig kunne jeg ikke beslutte mig og endte med ikke at købe nogen overhovedet. Spændt på at se om de kan holde til vask.

    /Chau

    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Body´en er til min niece og første gang jeg bruger dem, så er også spændt på at høre min søster hvordan den ser ud efter vask...

    Men tror jeg skal have lavet noget til mig selv også.

    /Mette

    SvarSlet