reklamepolitik

fredag den 25. december 2009

Blogleg.

Jeg er blevet tagget af Vibeke i denne blogleg, så kan jeg da lige sende videre indtil jeg får fikset det med de billeder. 

3 ting som jeg husker som var det igår
  • Da jeg fik taget min bøjle af tænderne
  • Den nytårsaften, jeg mødte min kæreste  Ok, det husker jeg jo faktisk ikke som i går: Vores tur til Hawaii
  • Dengang min søster ringede og fortalte min bror havde været i en ulykke
3 ting jeg ikke kan lide
  • Lyden af noget der skraber mod isen i en fryser
  • at blive talt ned til
  • folk, der ikke holder aftaler
3 ting jeg godt kan lide:
  • sove længe
  • loppemarkeder
  • svømme

3 blogs jeg besøger dagligt når de opdateres:

3 sange jeg hører for tiden:
  • Hello Saferide: The Quiz
  • Sia: Soon we´ll be found
  • Hello Saferide feat. Firefox AK: Long lost penpal

3 TV-programmer jeg følger med i: (følger med og følger med, men jeg ser dem da regelmæssigt)
  • Greys anatomy
  • Desperate Housewifes
  • Bonderøven
3 bloggere, jeg udfordrer:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar