reklamepolitik

tirsdag den 8. december 2009

copycat køb



Jeg har copycat-købt i dag. Så det næsten er pinligt. Har nemlig købt præcis det samme som Emilie viser her : Skopynt. I bedste 80´er stil.

Jeg havde i forvejen et sæt, fundet i en genbrugsbutik i England:





Og nu går det så op for mig, at jeg i virkeligheden ikke har særlig mange sko, de kan sidde på. De fleste har nemlig én eller anden detalje i forvejen. En sløjfe, en knap, en t-rem.... men smart er det. Især hvis man har mange sko uden for meget tingeltangel i forvejen.



10 kommentarer:

  1. Det er super fine! jeg tror de kunne være fede selvom de sad lidt anderledes... hvis der for eksempel er en rem, så sæt dem på remmen :)

    SvarSlet
  2. Det kan du sikkert have ret i - tror jeg må eksperimentere lidt med dem.

    SvarSlet
  3. hehe hvor er du sød! Man bliver total fristede af alle de fine ting der vises i Blogland ^_^ Og hvor er de fine vintage sløjferne!

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er det fint!
    So ein ding muss ich auch haben!

    SvarSlet
  5. Dann geht´s loss nach H&M ;-)

    Din blog har bare det bedste navn !

    /Mette

    SvarSlet
  6. Jeg må skynde mig i H&M. (Og så ignorere det faktum at jeg heller umiddelbart har nogen sko de kan bruges på....)

    Og tak for ros - jeg kan ikke engang tage æren for at have fundet på det...den må tilfalde veninder. :)

    SvarSlet
  7. Man ender med at skulle købe sko til det tilbehør, der skulle gøre ens halv-kedelige sko mere anvendelige... dødsmart :-)

    SvarSlet
  8. Haha.
    Mon ikke også at ens bankmand forstår det?
    "Jamen du kan jo nok se at hvis ikke jeg havde brugt de 1000 kr. på nye sko, så havde mit nyindkøbte skopynt været helt uanvendelig..."

    SvarSlet
  9. Absolut. En sådan lødig og saglig argumentation kan ingen sidde overhørig :-)

    SvarSlet