reklamepolitik

lørdag den 5. december 2009

Der findes ikke dårligt vejr, kun forkert påklædning.

Efter en uges sygdom - som endnu ikke er overstået -  begynder jeg at overveje, om jeg altid er forkert påklædt. Så nu har jeg kigget lidt på praktisk overtøj. Denne fra North Face er et bud.



Jeg cykler rigtig meget i al slags vejr, og så er det altså ikke altid særlig praktisk med en uldfrakke. Den her er fin, ikke for high-tech at se på - men alligevel vind/vandtæt og åndbar.

Sort eller brun, brun eller sort ? Jeg har jo meget sort overtøj i forvejen og kan egentlig godt lide det lidt ternede mønster på den brune. Nå, til 2600 kr. er det alligevel ikke så aktuelt at tage stilling til lige nu. 

Den findes også i råhvid og mørkeblå.

Ellers ikke det store. Jeg er snart alvorligt stressramt, det er snart jul og dermed står den på speciale-aflevering....

billeder www.northface.com - redigeret af mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar