reklamepolitik

torsdag den 3. december 2009

Manglende pallietter

Strikken ryger retur, den mangler nogle pallietter på skuldrene - og nu er den udsolgt.


Jeg overvejer disse i stedet for. Umiddelbart, synes jeg egentlig den slags fodtøj er lidt klodset og halv-grimt. Men da jeg prøvede min venindes par i den stil, kunne jeg godt se de er ret fine til strømpebukser.. Til 149 kr, kan man vel godt tage chancen.

Har snart deltaget i samtlige julekonkurrencer og giveaways der er. Og tilmeldt mig et hav af blogs. Overvejer næsten min egen jule give away, nu må vi se om det bliver til noget.

Håber snart jeg er rask nok til at komme ud.
Jeg skal jo på posthuset med trøjen. Skal også ind til byen, da jeg midt i julegaveindpakningen opdagede der sidder en alarm i en gave, jeg har købt - det er jo lidt pinligt, at give gaver med alarm på.  

billeder www.hm.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar