reklamepolitik

tirsdag den 1. december 2009

[spitzenklasse tip] : Fri fragt & online lagersalg hos Rosemunde.

Der er online lagersalg hos Rosemunde og fri fragt december ud.

Det kunne den syge ikke helt administrere. Fik hurtig overbevist mig selv om at sådan et par stjernebukser med 20 % uld er helt nødvendige her om vinteren som erstatning for mine tynde bomuldsnatbukser.








Og det stoppede ikke der, for jeg har en ting med quiltede ting og denne lille vest tænker jeg vil være rigtig fin over tunika´er og kjoler.



Jeg trænger til lidt farver i min garderobe og til 100 kr pr. del og fri fragt, blev jeg altså fristet over evne.

Så nu er der lidt mere der taler for strikken fra H&M må retur.

billeder www.rosemunde.dk

2 kommentarer:

  1. Åh, det er dæl´me svært at komme igennem december! Fyldt med fristelser over alt! Spottede også den der vest et eller andet sted. Må hellere lade være med at kigge forbi....aaarrggh.

    SvarSlet
  2. Det er overalt !

    Der er også op til flere lagersalg her i Kbh jeg gerne ville have været forbi i dag, men er stadig syg...


    /Mette

    SvarSlet