reklamepolitik

onsdag den 16. december 2009

Første køb fra Gina T.



Overvejer lige om det nu også kan passe - har jeg virkelig slet ikke købt noget derinde før ? Men det tror jeg faktisk ikke.

Men i går skete det: For 199 SEK en nederdel. Faktisk også det eneste jeg købte derovre, som ikke er julegaver.

Jeg har slet ikke fået den prøvet rigtigt endnu. Den er lidt løs i taljen, fordi den kan give sig ret meget. Håber ikke det er sådan en der giver sig så meget, at den ryger ned. Og så er den altså ikke syet særligt pænt - lynlåsene sidder ikke lige højt. Som i at der er flere cm til forskel.

2 kommentarer:

  1. Det er grunden til, at jeg heller ikke har særlig mange ting fra GT; kvaliteten er simpelthen for dårlig. Men den er nu meget fin på billedet der :)

    /Maria

    SvarSlet
  2. Hej Maria,

    Jeg er altså også bange for at det her bliver mit eneste køb derinde nogensinde.

    Selvom jeg har købt den i Malmø, ville jeg egentlig have været forbi og de om jeg kunne bytte den pga. den er syet så skævt.

    Men den sidder ret godt og materialet er meget behageligt.

    /Mette

    SvarSlet