reklamepolitik

torsdag den 31. december 2009

Året-der-gik-status.






Har: Skrevet og endelig afleveret speciale, brugt 6 mdr. i London.
Har ikke: Nogen idé om hvad jeg laver om et par måneder - skal jeg tælle med i arbejdsløshedsstatistikkerne eller vil det lykkes mig at finde et job ? (Og kan jeg overhovedet fungere i et 8-4 job efter alt for mange år som studerende?)
Steder jeg har været i 2009: Rundt omkring i England: London, Isle of Wight, Cambridge, Hastings etc.
Årets bedste køb: Ny computer
Nye opdagelser: Blogverdenen, The inbetweeners og How not to live your life.
Glæder mig til i 2010: At blive kandidat, forhåbentlig at få et arbejde og dermed en reel indkomst, rejse, sommer i København som jeg jo af gode grunde gik glip af sidste år


GODT NYTÅR !


billede: www.bibliotek.kk.dk

2 kommentarer:

  1. Godt nytår Mette! Og held og lykke med kandidaten og jobbet.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde, Maria.

    Og tak for held og lykke´et også. Jeg er skal på ihærdig jobjagt !

    /Mette

    SvarSlet