reklamepolitik

lørdag den 12. december 2009

Dagens post.





 



Er altså kommet til at netshoppe lidt, så i dag var der lidt post. Min første bestilling fra Elf er ankommet - jeg har dog endnu ikke afprøvet noget af det.

Koralrose øreringe er lavet af en sælger på Trendsales - jeg har et par som ørestikker, jeg er rigtigt glad for og har længe gerne ville have et par som disse. Strikken behøver vist ikke nogen nærmere forklaring. Begge dele fik jeg til en rigtig god pris. Umiddelbart er jeg glad for jeg ikke har givet fuld pris for strikken. Jeg er sikker på det er sådan én jeg meget hurtigt får revet tråde ud af !




8 kommentarer:

  1. Org heldige dig!! Elsker at shoppe på nettet - det er lidt ligesom at få gaver!

    SvarSlet
  2. Nemlig - og det hjælper på humøret, når man er i specialehi.


    /Mette

    SvarSlet
  3. Sådan et par gaver ville jeg også gerne have ind af døren. Dulle-grej, nyt tøj og smykker.. mmh! :)

    SvarSlet
  4. Det var også en god høst (og glemte lidt, at jeg jo selv har betalt det... )

    Det er farligt at sidde i døgndrift ved computeren !

    /Mette

    SvarSlet
  5. Hehe, ja sådan er det tit når man handler over nette synes jeg :)
    Ja, det er farligt med en computer med internet i det hele taget!!

    SvarSlet
  6. Meget farligt i kombination med selvmedlidenhed og "jeg fortjener det fordi det er så hårdt med specialet" mentalitet" :-)

    Der er endda mere på vej, så det er næsten pinligt.

    SvarSlet
  7. Hehe, jeg synes nu godt man må være lidt sød ved sig selv for det må da være hårdt med sådan et speciale ;)
    Uh, det lyder spændende - jeg glæder mig til at se hvad der kommer næste gang! :)

    SvarSlet
  8. Det ER hårdt og jeg glæder mig også. Både til pakkepost og speciale aflevering.

    Det er lige før jeg har lavet en pakkekalender til mig selv med netkøb :-)

    SvarSlet