reklamepolitik

onsdag den 24. marts 2010

Mintgrøn & brun


Et genbrugsfund for et par dage siden: En mintgrøn urtepotteskjuler, som jeg faktisk har ledt efter længe. Jeg har et lille udklip liggende af den fra et gammelt blad og nu stod den altså pludselig i en genbrugsbutik. Det blomstrede et et hovedpudebetræk, jeg tænker måske skal blive til en toiletpung.

Jeg har haft cykel-nedbrud i dag og det tog mig ca. 1½ time at gå hjem. Mine fødder er helt ødelagte nu, for selvfølgelig havde jeg ikke specielt praktisk fodtøj på. 

I morgen skal jeg se om jeg kan nå forbi H&M og prøve noget af det tøj jeg har en bestilling liggende på. Og så er der jo By Groth lagersalg på Carlsberg, som jeg egentlig også gerne vil nå forbi. 

2 kommentarer:

  1. Fantastisk blog - og super fed idé med lagersalgs bloggen, i'm in! Kh sine

    http://kreahvidtehvidt.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak og tak. Og velkommen til! Overvejede faktisk at nedlægge den lagersalgsblog og bare skrive om dem herinde. Men jeg kan nu meget godt selv lide at have dem samlet et sted.

    Kigger lige forbi dig.

    SvarSlet