reklamepolitik

onsdag den 10. marts 2010

Maloles


Mit 2. lagersalgs køb fra sidste uge: Et par Maloles ballerina´er. De er super lækre og bløde. Og så er jeg vild med den blå farve og laksnuderne. De havde dem også i en lys model (grå/creme) men der var hele skoen i lak og ærlig talt virker det lidt skrøbeligt. Jeg var bange for det vil krakelere, der hvor skoen bøjer når man går. 

Det er skindsåler og jeg overvejer om de mon skal have en gummisål sat på inden jeg bevæger mig udenfor i dem? Nogen der ved om det er nødvendigt? Jeg synes jo næsten det er synd...

8 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke!

    Jeg ville helt sikkert få sat en gummisål på trædepude-stykket (forfoden), for lædersåler bliver meget hurtigt ødelagte. Og du kan glide noget så forfærdeligt på dem.

    SvarSlet
  2. Åååhr, mit yndlingsballerinamærke. Desværre har de dem ikke mere på youheshe, hvor jeg har købt alle mine. De er skønne at få i.
    Har selv fået sat gummisål på nogle af dem. De bliver ret hurtigt slidte ellers.

    SvarSlet
  3. Fine sko! Og for at de bliver ved med at være fine ville jeg få sat gummisåler under. Lædersåler er jo et organisk materiale og de vil suge til sig af vand hvis de bliver udsat for dette. Du risikerer derved at det trænger op i skoen og ødelægger dem...

    SvarSlet
  4. Tak for jeres råd - jeg må hellere få sat en sål på dem, kan jeg forstå. Så kunne jeg jo tage mine Paul & Joe med ved samme lejlighed. De har nemlig også skindsåler.

    Hvad koster sådan noget ca. at få gjort?

    SvarSlet
  5. ^ hvis du ikke når at få svar fra andre, leder jeg lige efter info. i mit rod. Priserne i Kbh. er måske lidt dyrere end i Århus, hvor jeg fik fikset mine, men...?

    SvarSlet
  6. Tak, bare en ca. pris er fint :-)

    SvarSlet
  7. ^har lige fundet kvitteringen. Den siger 238,- men jeg fik sat gummisål på ballerinaerne og udskiftet hældutter på et par ankelstøvler.

    SvarSlet
  8. Tak tak. Jeg har to par ballerinaer der skal have gummisålet og et par støvler der mangler nye hæle. Må hellere komme afsted snart.

    SvarSlet