reklamepolitik

mandag den 22. februar 2010

Retro tapet


Jeg har endnu ikke fået vist alle mine fund fra min tur til provinsen. På loppemarked fandt jeg en hel stand kun med ældre tapet. Desværre var det meste fra 80´erne (husker I det dér svampe-maling der var så populært ? Det var der masser af i tapet-form i alle mulige farver...) Det her er muligvis også fra 80´erne, men meget sødt, synes jeg.

 

Hos Retrovilla, kan man købe det her der ligner lidt. Der er rigtig meget fint tapet. Du kan også satse på dit held og tilmelde dig konkurrencen om en rulle hos Frau Weber.


5 kommentarer:

  1. Jeg elsker skyer, så det er da i aller højeste grad godkendt :-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kunne heller ikke lige lade det ligge. Slet ikke til en 10´er pr. rulle :-)

    SvarSlet
  3. Ej ok, det var da også uhørt billigt!!

    SvarSlet
  4. ja, provinsloppemarked er et hit (det var samme sted, jeg fandt det mønstrede skråbånd)

    SvarSlet
  5. Ja, sådan noget finder man ALDRIG i byen! Til sommer håber jeg også på at komme rundt til en masse loppemarkeder. Har egentlig aldrig kigget efter tapet før, det må jeg gøre :-)

    SvarSlet