reklamepolitik

tirsdag den 9. februar 2010

Nomess knappeopbevaring


Jeg fik den her i julegave, egentlig til smykker tror jeg. Men da jeg har et fint og stort smykkeskrin i forvejen, er den endt som knappe-opbevaring. Dem havde jeg nemlig ikke overblik over før. 

 
  

 De er fra Nomess Copenhagen og findes i virkelig mange udgaver og farver, de kan bl.a. købes her hos designdelicatessen.   Det er ret smart med de små farvede indeni, hvis nu man vil bruge dem til smykker, fx.

Billeder: www.designdelicatessen.dk 

 

2 kommentarer:

  1. Dejlig blog - nyder læsningen ! :-)

    Skal helt sikkert have mig sådan et smykkeskrin/opbevaringskasse you name it - den er for cool !

    /Linda

    SvarSlet
  2. Tak og ja, de er ret fikse.

    Mener også Muji laver noget lignende.

    /Mette

    SvarSlet