reklamepolitik

onsdag den 17. februar 2010

Japansk kirsebærtræ



Billedet her er taget i marts sidste år, da vi var i London for at kigge på lejligheder. Tænk, at det næsten allerede er et år siden og tænkt, at træerne var sprunget ud. Måske er foråret alligevel ikke så langt væk, som det føles lige nu. 

Jeg kom til at tænke på det, da jeg så det her hos LolasRoom på Etsy. Hun har virkelig mange fine billeder - jeg kan godt lide det lidt slørede retro look de har.

Én af de ting jeg tænker jeg skal bruge min tid på, indtil jeg finder et arbejde, er at lære noget fotoredigering. Jeg redigerer faktisk aldrig i mine billeder, udover at beskære nogen af dem lidt. Så det er en af mine planer: At blive god til Gimp. Programmet er lig photoshop, men opensource altså downloades helt gratis og lovligt.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne anbefale PhotoFiltre.

    Det er også opensource, og minder om Photoshop.

    SvarSlet