reklamepolitik

torsdag den 11. februar 2010

Hvorfor orange ?

Sådan en jakke ville jeg gerne have til foråret - og så findes den kun i orange og det er altså ikke lige min farve. Hvis du har et andet forhold til orange end mig, kan du finde er den fra Monsoon til £85.

Jeg leder efter én i samme model, men i en grå, sort, navy eller brun. H&M har godtnok lavet denne:

 
Men den er i uld og det bliver forhåbentligt snart forår... 

Og p.s. : Jeg har åbenbart vundet hele 2 konkurrencer med billetter til Rykiel pre-sale. Så har to tilovers. Er der nogen, der kunne være int. i dem ? 

Photos:  www.hm.com og www.monsoon.co.uk

 


4 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar i min change away. Jeg har svaret dig derinde, men gør det lige her istedet:

    Uuhh Mette, jeg vil meget gerne have fingre i dine lilla sengesæt. Jeg blev helt forelsket! Vil du ikke sende mig en mail, så kan vi se om vi ikke kan finde ud af en god byttehandel :)

    prettybydesign@post.com

    Kh. Julia

    SvarSlet
  2. Orange er min hadefarve nr. 1. Forstår den simpelthen ikke. :o/

    Til lykke med dine SR presale billetter. Haha, sådan går det, når man er for grådig...eller...måske bare er heldig.
    God fornøjelse - håber du slipper af med dem.

    SvarSlet
  3. Hej Mette..
    Du har været så heldig at vinde i min give away.. Indlæg er inde hos mig.. :)
    kh Rakel.

    SvarSlet
  4. Beam: Ja, man tror ikke at man vinder begge steder. Det er et resultat af speciale-oversprings-handlinger !

    Rakel: Fantastisk !

    SvarSlet