reklamepolitik

fredag den 13. november 2009

Lagersalgs-fangst vol. 2



Elendige billeder, men elendigt vejr = elendigt lys = elendige billeder.

Skindjakke: 300 kr (før 2800 kr)
Uldkjole: 100 kr (før ???)
Tørklæde: 50 kr (før 350 kr)


Hvad der er sparet, er tjent. Hvad der er sparet er tjent. Tjent, tjent, tjent. Ok - ingen hopper jo på den, men det er nogle fine ting som jeg er sikker på jeg nok skal få brugt. Men jeg skal nok være glad for de kun tog imod kontanter, for der var godtnok mange fristelser.

Og nu må jeg intet købe før jeg har afleveret speciale, får en indkomst og har fået smidt ud så mine ting kan være i skabet. Intet, blev der sagt.

Ellers bliver jeg nødt til at søge tilflugt hos mine forældre i provinsen, indtil specialet er afleveret...

(Hvor er ens H&M bonuscheck når man skal bruge den ? Når jeg finder den giver jeg den gas og spenderer hele beløbet på én gang - alle 50 kr.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar