reklamepolitik

onsdag den 18. november 2009

Benefit

  
 



 
 

Benefit laver nogle rigtig lækre produkter og i fantastisk fin indpakning. Efter min mening. Desværre kan mærket ikke købes i Danmark. Jeg har netop fået suppleret op efter ½ år i England, men ellers kan man købe det online. Både på Benefits egen hjemmeside, men også fx. Asos.
Ovenfor er mine farvoritter, men der er mange gode at vælge imellem. Det er det fremherskende mærke i min makeup-pung. På nær mascara, der sværger jeg til Lancomes Definicils eller Estee Lauders Double Wear,  og concealer hvor jeg bruger Boots no. 7 instant radiance.


Og her er et juleønske:




Og nu skal jeg snart ud i stormen med vindstød af orkanstyrke i kombi med regn - tror jeg satser på bus frem for cykel.


Billeder: fire øverste www.benefitcosmetics.co.uk, parfume: www.sephora.com

2 kommentarer:

  1. benetint er faaaaantastisk. Har lige amdret min da jeg prøvede at multitaske...

    SvarSlet
  2. haha, det kunne også være sket for mig. (Hvis "amdret" = smadret. Ellers ved jeg ikke om det kunne. )

    De kunne godt lave dem mere hådføre. Og i øvrigt bare se at komme på det danske marked, så man i det mindste hurtig kan supplere op !

    /Mette

    SvarSlet