reklamepolitik

torsdag den 12. november 2009

Klassisk med et twist.









Jeg synes altid det er lidt svært med vinterfrakker - på den ene side skal frakken helst være klassisk så den kan holde flere år. På den anden side bliver klassisk hurtigt lidt kedeligt.

Derfor er klassisk, men spændende detaljer et hit.

Min Viktor & Rolf med hjerteknapper fra H&M samarbejdet opfylder præcis de behov og den har jeg brugt i flere år nu, uden at være træt af den (blev endda stoppet af én på gaden i sidste uge, der ville vide hvor den var fra !)

Selvom jeg ikke er træt at den sorte Viktor & Rolf, kunne jeg dog godt tænke mig én i en lysere farve til at skifte med. Denne grå er perfekt, da den samtidig ikke er for sart. Og blomsterknapperne og sløjfedetalje, gør den bare helt perfekt !

billeder www.urbanoutfitters.co.uk - klik på indlægstitlen og kom direkte til jakken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar