reklamepolitik

mandag den 2. november 2009

Rød

 


 
 
 
 







Jeg er blevet tagget af Trine i en blogleg, hvor det gælder om at finde 7 ting i en bestemt farve. Trine valgte farven rød - jeg gik på jagt med kameraet og før jeg så mig om havde jeg alt for mange billeder af røde ting. Det overraskede mig egentlig at jeg har så mange røde ting.  Derfor har jeg udelukkende valgt ting som stod fremme.

Jeg tagger Momo & By Kathrine som jeg håber vil lege med - hvis I vil, vælger jeg farven mintgrøn. Eller brun. Der er frit slag :-)

10 kommentarer:

  1. Måske lidt snævre rammer - det er jo ikke sikkert alle deler min forkærlighed for farven. Ikke desto mindre vil jeg gerne se mintgrønne ting. Eller bare grøn..

    SvarSlet
  2. ej jeg har virkelig intet mintgrønt :(:(

    SvarSlet
  3. så udfordrer jeg nok lige lovligt meget : Ændrer hermed til grøn. Alle nuancer godtages... :-)

    SvarSlet
  4. Sikke mange fine røde ting du har!
    Ønsker mig sådan en Le Cresuet gryde til jul - de er så flotte i farven :)

    SvarSlet
  5. Tak, Trine. Det er faktisk ikke en gryde, men et hjertefad med låg.

    De laver nogle fine og gode ting - det er næsten umuligt at brænde noget fast i dem. Jeg har også nogle gryder.

    SvarSlet
  6. Tak for tagget! (;
    Hm, det er godt nok ca ingenting jeg har i grøn q; - så vi må se om det bliver til noget (;
    ..underligt egentligt q;

    SvarSlet
  7. Jeg har godtnok valgt en dårlig farve fornemmer jeg - så dårlig at legen måske endda dør her. Ærgerligt :-)

    SvarSlet
  8. Jeg tror bare ikke grøn er min farve åbenbart - det eneste jeg har fundet er en tampon - haha q; ..men jeg vil lede ihærdigt i morgen - måske jeg alligevel finder noget (;

    SvarSlet
  9. Haha.. du skal jo ikke stoppes pga. af farvebegrænsning. Jeg udvider og giver frit valg mellem grøn & brun.

    SvarSlet