reklamepolitik

mandag den 30. november 2009

Det kunne ikke soves væk.


 

Selvom jeg har gjort et ihærdigt forsøg. Mine to bedste venner er pt. Strepsils og min dyne.

Dagens højdepunkt er at min H&M pakke ankom. Den billige palliettop til 39 kr (deres tilbud) er overraskende pæn og i god kvalitet. Strikken med palliet skuldrene er overraskende.... kort. Den er rigeligt bred, men ret kort. Jeg bruger ellers mest str. 38 foroven, men str. M er altså temmelig kort. Så hvis du overvejer den, tag det med i overvejelserne. Jeg er ca. 1.75 høj.  Nu ved jeg ikke helt om jeg skal sende retur eller ej. Den er nemlig udsolgt i str. L. Jeg kan jo godt bruge den, ville bare foretrække en lidt længere udgave. Og måske også mindre langhåret - jeg frygter det er én af den slags der fælder og fnuldrer på ingen tid.

Håber på bedring i morgen. Har jo et speciale der skal skrives og afleveres inden jul. Og som slet ikke er afleverings-klart.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar