reklamepolitik

tirsdag den 16. september 2014

Trigger.



Er jeg den eneste der slet ikke har fulgt med i termo-støvle-markedet? Jeg sidder og kigger efter fodtøj til sønikke, der er vokset ud af alt på et par uger. Gummistøvler, hjemmesko, kondisko OG de nye kondisko og vinterstøvler, som jeg havde købt på forskud. Forstår ikke hvordan deres fødder kan vokse 1 cm overnight! Den tommelfingerregel med at deres fødder vokser to størrelser på et år holder i hvert fald overhovedet ikke her.

Nå, men under min jagt på tilbuds-sneakers her sidst på sæsonen, faldt jeg over Trigger støvlerne. Troede altså ikke at de var i produktion længere, så blev helt nostalgisk og blivet nødt til at dele. Det bedste? De fåes faktisk helt op i str. 40. Måske man skulle smide 299 kr efter at undgå kolde og våde fødder - det er jo ligesom om, at børn ikke synes en smule regn er en undskyldning for ikke at komme på legepladsen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar