reklamepolitik

søndag den 21. september 2014

"Festen"



For et par uger siden var vi inviteret til et arrangement, som min søn siden har omtalt som "festen" og fik lejlighed til at kigge på den nye kollektion. Desværre gjorde kombinationen af livlig 2-årig og gravid mave, at mine billeder af tøjet ikke blev de bedste. Et par enkelte får I at se og ellers har jeg været forbi Reimas hjemmeside, for at vise mine favoritter. Både til baby og tumlinge. Til baby er uld, slå-om bodyer (SÅ meget nemmere til de helt små, end de almindelige) og kørepose højt på listen til de to små baryler og til den store kan jeg godt lide det klassiske look.(Og der er altså også fine ting til pigerne i den lyserøde farveskala til de små og den klassiske "Reima-røde" til de lidt større)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar