reklamepolitik

torsdag den 4. september 2014

Åhh... (pigemødre go-go-go!)


Den unge mand vågnede tidligere end vanligt og krævede mad i morges, hvilket betyder, at jeg lige har tid til en lille morgentur forbi hm.com og lure på nyhederne. Han mangler nemlig lidt til efterårsgarderoben - men i stedet for faldt jeg pladask for denne fiiiine jakke til pigerne. Hvor ER den bare kær! Og hætten er faktisk aftagelig, selvom det ikke umiddelbart ser sådan ud. Så den er endda ok til institutionsbrug - altså lige på nær farven er lidt sart og sådan en sag jo ikke er vandtæt.

Til gengæld fandt jeg ikke noget til den unge herre. Problemet er, at han ikke længere passer str. 92 i babykollektionen, men skal op i drengekollektionen og der er lige rigeligt med Cars, Spiderman og den slags til min smag. Og han har ikke selv noget ønske overhovedet om den slags endnu og så er der jo slet ingen grund til at give ham det på. Vi er mere til klassiske striber og måske nogle dyr på maven.

Nå, det var bare et hurtigt morgentip - vi skal videre i teksten. Senere i dag agter jeg at slæbe den lille, store dreng med til et arrangement, hvor vi skal kigge på mere tøj. Og vi glæder os meget!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar