reklamepolitik

søndag den 13. april 2014

Påske




Endelig påske!

Jeg håber på godt vejr, gode loppemarkeder, oprydning i lejligheden - og snarlig bedring til min lille Mulle. Selvfølgelig mest de sidste.

Vi er pt. ved at flytte lidt om i lejligheden og i den slags har det med at føre flere forandringer med sig - kender I ikke det? Så snart man flytter én ting, griber det om sig. Jeg håber ferien gør, at vi kan få afsluttet alle de småprojekter, som vi aldrig når til hverdag.

I dag har vi boret ikke mindre end 17 huller (!) i vores vægge og har fået både hylder, skab, lampe etc. hængt op OG jeg har sorteret sækkevis af tøj til genbrug (og en mindre bunke jeg vil sætte på Instagram og Trendsales, når jeg får lidt mere tid.)

Det bliver godt at få det hele på plads. Næste projekt er en juniorseng til Mullen. En brun Leander, tror jeg det bliver. Den er bare lidt pebret og ALDRIG sat ned - ikke engang med bare 15-20%. Råb lige højt, hvis I ser lidt rabat på den.  Den er så fin med de runde hjørner.



Nederste billede er lånt på: www.leander.com

2 kommentarer:

  1. 15% http://www.medudsigt.dk/shop/frontpage.html

    :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg så det godt og har lige fået én leveret. Fra en lokal butik, der gerne ville matche prisen.

      Slet