reklamepolitik

søndag den 24. juli 2011

Makker



Er hvad jeg fandt på et loppemarked for efterhånden lidt tid siden. Lige pt. er der ikke tid til den slags fornøjelser, jeg pakker, smider ud og har været på gardinjagt - og undrer mig over hvorfor det er noget nær håbløst at finde helt almindelige ensfarvede bomuldsgardiner? De er alle med mønster, i satin-agtigt stof eller det, der er værre....  sådan er det, når man står i sidste øjeblik i panik en lørdag og skal finde gardiner. Hvem der bare var i lidt bedre tid.

God søndag!

1 kommentar:

  1. Dem kan jeg rigtig godt lide. man kan ikke få for mange diverse krukker, æsker og små opbevaringsting. Det er først fornylig gået op for mig jeg jo også har 3 prinsesser i hjemmet som også kan bruge den slags, så det er en god undskyldning.
    Kh
    Monika

    SvarSlet