reklamepolitik

søndag den 10. juli 2011

Genbrugsfund fra det store udland




Fint retro stof og glasknapper var hvad det blev til - trods besøg i adskillige genbrugsbutikkerne. 
Min weekend har står på oprydning, udsmidning og så små pakning. Jeg kan virkelig ikke anbefale at flytte uden at have fridage til det. Gør det aldrig! Jeg synes vi smider ud og smider ud, og man kan slet ikke se det - der bliver bare ved med at være ting overalt. 

Og apropos flytning: Er der nogen der kan anbefale et godt flyttefirma i København?

2 kommentarer:

  1. du er bare skide go, eller også er du heldig at besøge de rigtige genbrugs butikker, sådan noget fint noget er der slet ikke i min lille by. det med kattene er jeg lidt misundelig på, håber retro feen høre min bøn og lægger et sæt af til mig, i mine genbrugs butikker.

    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Jeg er også så glad for de to stykker, selvom det næsten kostede overvægt på vejen hjem.

    Håber du har heldet med dig - jeg har gjort mine bedste fund i de små byer.. men der er selvfølgelig lidt flere butikker at prøve lykken i her i København.

    SvarSlet