reklamepolitik

lørdag den 1. maj 2010

Candle made in Denmark

De ligner noget, der har siddet på fødderne af en konfirmand i 80´erne eller start 90´erne. Heldigvis for mig, har det været en konfirmand med relativt store fødder og de passer mig perfekt. Jeg synes de er så fine med peeptoe og perforerede snuder.

Jeg slapper af med en kop te, mens jeg overvejer om aftenen bruges på et se Barnaby hjemme på sofaen eller på at se Submarino eller An Education i bio. Decisions, decisions!

(Er der forresten nogen der kan anbefale et godt loppemarked i morgen? Gerne uden for byen, man kan jo køre gratis i s-tog)

2 kommentarer:

  1. Der er loppemarked på Onkel Dannys Plads på Vesterbro - bagved Øksnehallen. Og JEG har en stand ;o)

    SvarSlet
  2. Næh, der skulle jeg da have været forbi. Jeg endte med at tage til Holte.

    Håber du kom af med noget.

    SvarSlet