reklamepolitik

onsdag den 27. januar 2010

Taske-ønsker







 

 

 
Jeg ville gerne have en ny taske. Og den skal være i ægte skind. Asos har nogle ret fine til rimelige priser. Jeg er fristet af disse tre, især den i midten, selvom jeg egentlig mest "mangler" en rummelig hverdagstaske.

Uh, jeg er fristet - og lige nu får man - 20 % med denne kode ASOSINSTYLE

Men, arbejdsløs og indkomstløs som jeg er, står den vist kun på genbrugsshopping for mit vedkommende.  

Nå, jeg fortsætter min oprydning og med at sætte ting til salg på trendsales. Det kan jo være jeg får sparet op til en taske på den måde... 

6 kommentarer:

  1. Kan kun anbefales Asos' lædertasker. Jeg har en, som jeg er virkelig glad for, og som har holdt sig virkelig godt!

    /Maria

    SvarSlet
  2. Åh, nu bliver jeg jo endnu mere fristet.

    Glæder mig til, at jeg i det mindste kan få dagpenge...

    /Mette

    SvarSlet
  3. Det kan jeg godt forstå! Du må glæde dig over de gode genbrugsfund du har gjort på det sidste :)

    /Maria

    SvarSlet
  4. Det gør jeg bestemt også - har endda ikke vist dem alle, da det så bare ville ende i "genbrugs-spam"...

    SvarSlet
  5. Haha - glæder mig til at se resten. Jeg ville ikke have noget imod genbrugsspam, men jeg kan godt følge dig :)

    SvarSlet
  6. Jeg lover at vise det hele, men fordeler det lige lidt :-)

    SvarSlet