reklamepolitik

søndag den 17. januar 2010

Køleskab




Hermed mit vores køleskab.

Tak til Beam, for at vælge mig til at lege med i en blogleg med følgende regler: 

1 stk køleskabsbillede
1 stk udvalgt motiv og historien bag
3 tags til andre bloggere

Tjek til køleskabsbillede, men der kommer ikke noget udvalgt motiv, da jeg hellere vil fortælle lige generelt. Køleskabet er fyldt med magneter, billeder og "vigtige" ting. Magneterne er næsten alle købt på rejser. Billederne er fortrinsvis af nevøer, niecer og venners børn og dem vil jeg ikke lige udstille her på bloggen, så de er fjernet. Bordene på kortet, er "bønneborde" og sådan ét er højt på ønskelisten. 

Jeg kunne godt tænke mig at se køleskabe, der befinder sig hos: 



Leg med, hvis I har tid & lyst !


4 kommentarer:

  1. Tak fordi du gad at lege med. Jeg kan også huske et eller andet med de der sjove figurer, du har hængende. Og vi har samme hang til magnetshopping, kan jeg se! :o)
    Jeg glæder mig også til at se Brinjas køleskab.
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Jamen, selvfølgelig :-)

    Figurer er "Mr. Men", nogle børnebøger der er ret populære i England, hvor jeg også har købt magneterne.

    God søndag til dig også,
    Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette

    Ih, hvor sjovt. Jeg tager tråden op, og laver et indlæg om mit køleskab imorgen.

    Tak fordi du taggede mig :)

    Kh. Julia

    SvarSlet
  4. Hej Julia,

    Det vil jeg glæde mig til at se.

    /Mette

    SvarSlet