reklamepolitik

torsdag den 10. marts 2016

Annonce: SÅ kan det godt blive forår!

For se lige alle de lækre sager der er fremme nu fra både Freds World og Müsli - begge fra By Green Cotton. Jeg har fundet vores favoritter frem og har fået lov at teste nogle af de viste styles.

Til storebror har jeg særligt haft et godt øje til det klassiske sailer-print samt traktorsættet, der udmærker sig ved at være lavet i velour. Ikke shiny-poly-velour, men en lækker, mat, bomulds-velour, som er virkelig lækker. Børn er bare ekstra krambare i velour!

Fleecen er drengen selv ret vild med pga. krokodillerne og moren er, fordi den er lavet i bomuld. Bomulds-øko-fleece er ikke nemt at finde og jeg køber aldrig polyester, hverken til mig selv eller drengene og dét er fleece jo typisk lavet af.



Til tvillingerne er jeg ret vild med sailor-temaet (og nej, de er altså ikke altid ens klædt. Slet ikke. ) . Jeg glæder mig til at se dem stavre rundt på små, tykke babyben og sømands-sommerdragte - alt for nuttet. Altså lige indtil de løber i hver sin retning og jeg skal forsøge at få styr på tropperne. Men det kunne de selvfølgelig ikke finde på... ;-)

Håndklæderne er et helt kapitel for sig - de er større end andre babyhåndkælder med hætte på markedet og kan derfor bruges meget - og kvaliteten er helt fantastisk. Jeg har købt dem til os voksne også, for de findes også i helt almindelig størrelse. Og man kan heldigvis godt glæde sig til næste sæson, for jeg har luret, at der kommer badekåber i den lækre frottekvalitet OG babyhåndklæder med ører. SÅ sødt.

Håndklæder og cardigans er fra Müsli, men resten er fra Freds World.



Jeg kan ikke lade være med lige at vise lidt fra den Ramasjangkollektion, der er på gaden d. 15. marts, altså lige om lidt.

Almindeligt tøj, der samtidig kan bruges til udklædning og så i en fantastisk kvalitet - dét bliver et hit. Særligt spår jeg, at Rosa-kjolen og Kristian-tshirten vil blive meget populære.

Alt tøjet kan købes i By Green Cottons egen webshop, (der er i øvrigt udsalg med minus 40% på tidligere kollektioner lige nu inklusiv deres lækre øko-uld) men også hos deres forhandlere - en oversigt findes på hjemmesiden.

Ramasjangtøjet må man dog lige vente et par dage med at få fat på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar