reklamepolitik

søndag den 20. januar 2013

Stofsalg & cradle birds






Er midt i en oprydning og tænkte, at ovennævnte måske var noget for nogen af jer? Der er både voksenbetræk, pudebetræk og babybetræk. De lyserøde farver bliver ikke brugt så meget her i huset. 

Babyuro´en fik vi ikke op, selvom den er ret fantastisk og så i original emballage. Og skålen er bare én af de ting vi har for mange af (jeg prøver at se om jeg kan få ryddet et skab, for at gøre plads til en opvaskemaskine) 

Giv lyd, hvis du kan bruge noget! 

3 kommentarer:

  1. Eeeej den uro er SÅ fin.... :D

    SvarSlet
  2. Ej hvor vil jeg gerne købe stoffet, især det 2. nederste har jeg ledt efter:-) men vil gerne købe hele bunken hvis det er?

    SvarSlet
  3. Line: Ja, desværre fik jeg den bare købt for sent

    Ellen Kathrine: Send mig en mail, så finder vi ud af det. Jeg har stadig hele bunken!

    SvarSlet