reklamepolitik

lørdag den 5. februar 2011

Forårs-nederdel


Man kommer for udsalget og ender med at blive draget af forårsvarerne. 

Jeg har dog endnu ikke brugt den - jeg svinger mellem to størrelser, hvor jeg kan have begge på, men synes den sidder lidt højt i taljen i den størrelse jeg normalt bruger. Går jeg en størrelse op, sidder den lidt længere nede (og jeg fremstår ikke uden overkrop!). Til gengæld bliver den også lidt bredere over hofterne, jo. 

"If in doubt, leave it out". Men altså, den er jo bare så fin! 

Øv, hvor er det ærgerligt, når tingene er finest på bøjlen. Jeg overvejer fortsat om den skal retur til H&M eller ej...

Photo: www.hm.com


2 kommentarer:

  1. Det problem kender jeg godt...men den er nu fin. Elsker prikker:)

    SvarSlet
  2. Tror du skal snuppe den højtaljede - det bliver mode lige om lidt :-)

    SvarSlet