reklamepolitik

søndag den 16. januar 2011

Kalender 2011



Årets kalender: En lille mint-grøn sag. Jeg kan godt lide, at den lukkes med elastik. Lige som disse to jeg havde sidste år. 

Et lille tip, hvis du mangler en søndags-aktivitet: 

Hvad: Antik & Lopper Hvor: TAP1, Carlsbergområdet, Ny Carlsberg vej 91, København V.
Hvornår: 15-16. januar 2010 fra kl. 10-17
Fire gange om året fyldes TAP 1 med spændende antikviteter, kuriosa, second hand, vintage og andre lopper af høj kvalitet. I umiddelbar tilknytning til TAP1 findes der 1.300 p-pladser samt offentlige transportmidler som bus og s-tog. Det koster 30 kr. I entré, og børn under 12 år er gratis ifølge med voksen. 



Jeg var i Forum sidste søndag og har næsten ikke været hjemme hele ugen. Så selvom det er et godt marked på Carlsberg og faktisk er de 30 kr i entré værd, springer jeg over denne gang, tror jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar