reklamepolitik

onsdag den 29. juli 2009

Indkøb




Kan jo ligeså godt indrømme, at der jo kom noget med hjem igår. Ting er jo billige herovre og kombineret med slut-spurt udsalg er det svært ikke at lade sig friste.

Scenen var Westfield London, kæmpe shopping center med over 300 butikker. Jeg blev træt før jeg nåede at se det hele. Det er delt op i en "village" med alle de dyre designer butikker. Og så alle highstreet butikkerne og selvfølgelig de store department stores som House og Fraser, Debenhams etc. Hvis man skulle befinde sig i London i regn en dag (det kan jo ske...) kan stedet godt anbefales. Det er meget flot bygget, dejligt lyst og føles ikke klaustrofobisk selv med mange mennesker.

Og jeg nåede lige at se røven af A-HA der gav koncert...

Nå, men jeg fik nogen ting jeg har været på udkig efter - til laangt under ½ pris, så det er ikke helt dårligt.

Nude strik fra Gap med lommer, Bikini Gap, Kjoler Zara (den med det quiltede bærestykke har en flæse forneden der skal klippes af så det bliver en tunika) , hårspænder Cos, Prikket silketop noa noa, pallitet top H&M (som skal returneres. Tror jeg.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar