reklamepolitik

torsdag den 11. december 2014

Julegaver til en 3-årig (samarbejde)


En 3-årig, der lige har haft fødselsdag, vel at mærke. Derfor er ønskerne heller ikke så omfattende. Men han kunne godt bruge en større størrelse løbecykel, et ekstra Lego opbevaringshoved  og ved jeg at han vil elske find bamse-spillet og et ægte Tree Fu Tom-bælte, der kan lyse!

Et tip, når man er på julegavejagt, som jeg selv anvender næsten ligegyldigt, hvad jeg skal købe, er lige at tjekke prisen på pricerunner, for at finde varen billigst - der kommer en pris op med og uden porto, så det bliver også tjekket for én.

Super smart og hurtigt - på de ovennævnte ting viste et hurtigt tjek, at der er ca. 250 kr. at spare på at tingene ved at købe dem de billigste steder. Jeg har dog lige erfaret, at "find bamse"-spillet nu er endnu billigere og dermed er der i alt ca. 300 kr at spare. Måske ikke det store ud af en udskrivning på ca. 1.000 kr, men lidt har nu også ret i denne juletid.

Et eksempel på et pristjek finder du her. 

indlægget bringes i samarbejde med pricerunner.dk


2 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke om mit svar kom frem første gang, men jeg skrev at det var rart med gaveinspiration til en 3-årig. Og er der godt med plads i de der Legohoveder? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Legohovederne findes i forskellige størrelser og de store er ret rummelige. Vi har dog også en del af de store lego klodskasser - de fylder mindre fordi de kan stables bedre og kan rumme større ting som broer til briobanen.

      Slet