reklamepolitik

onsdag den 12. november 2014

Efterårsgarderobe (samarbejde)


Jeg har igen kigget lidt på favoritter fra Freds World og har fundet ovenstående, som kan fåes på deres hjemmeside. Tingene med pingvin-print er i 100% uld, som vi bruger vinteren igennem. Vi har fra lidt forskellige mærker: Joha, Dilling, Føtex, Bilka, Name It og lidt fra Selana.

Vi har fået lov at teste bl.a. ulden fra Freds World og det glæder jeg mig til, for vi har endnu ikke fået uld fra dem. Mit umiddelbare indtryk er, at det er blødt og lækkert og jerseytøjet er tykt og med lodden vrang: Perfekt til efterår/vinter. Jeg vil vende tilbage med en test, når det har levet det hårde børnehaveliv noget tid!

Vi har dog også tester fra forårskollektionen, som beskrevet her.

Især badetøjet var et stort hit: Drengen elskede badetøjet med hval og var - hvis jeg selv skal sige det - helt utroligt kær i det! Det print må de gerne blive ved med at lave. (Og psst - det kommer faktisk igen i SS15 kollektionen) Nu får jeg jo snart to mere at stoppe i det. Vi testede også blusen med hund, en frottebluse og strikbukser - og det hele har holdt sig pæne i vask. Blusen med hunden har været brugt lidt mindre, men absolut ikke pga. dårlig kvalitet og min søn er vild med flap-ørerne, men simpelthen fordi den har hætte på, og af sikkerhedsmæssige årsager matcher det ikke så godt med institutionslivet, synes jeg.


Indlægget er bragt i samarbejde med Freds World - og vi har modtaget et par styles til test.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar