reklamepolitik

søndag den 7. april 2013

arch mensch - liberty & miffy.


To ting jeg havde købt online og som jeg virkelig havde glædet mig til at modtage, og som jeg var rigtigt glad over at have fundet, fordi jeg havde ledt noget tid:

1) Ubrugt Liberty jakke fra Holly Golightly - den er så desværre en str. 36 i virkeligheden og dermed for lille. Øv, øv, øv. Bytter meget gerne til en str. 40.

2) Miffy bog. Som jeg troede var på engelsk, da jeg bestilte den fra den engelske Amazon. Den er så på tysk. Arch mensch. Men tegningerne er jo stadig lige fine. Og drengen er sådan set ligeglad.


2 kommentarer:

  1. Nøj, en fin jakke. Håber du får fat i den i den rette størrelse - havde jeg ikke givet den så meget gas i påsken, havde jeg købt den på stedet ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, den er så fin - og de er håbløse, at finde i den stand... er så ærgerlig over størrelsen.

    Du skal være meget velkommen til at give den et nyt hjem, hvis nu... :-)

    SvarSlet